lördag 10 februari 2007

Fest

Idag firas mannen. Han fyllde år igår och idag är det fest! Han har bjudit kompisar och arbetskollegor till oss. Vi firar med god mat och dryck. Sonen och jag deltog i festandet en stund och drog därefter till min systers lägenhet. Sonen charmade alla på festen. "Han är ju så snäll och söt". "Han liknar sin far precis" Dessa kommentarer fick jag höra hela tiden! Alla ville gosa med vår sötnos!

Här sitter jag nu med frusna fötter vid systers dator, colan i glaset är slut, dålig film på tv, sonen sover och själv är jag också trött. Det låter väldigt negativt haha, det var inte meningen utan det skildrar bara nuet för mig. Jag är glad att sambon får fira riktigt ordentligt, synd att jag inte kunde delta desto mer, men har man ett litet barn så kan man inte göra vad som helst. Barnet går först. Eftersom sonen är inne i en period då han är rädd för främlingar ville jag inte lämna honom hos någon släkting eller kompis, utan valde att själv åka bort hemifrån och ha honom hos mig! Jag hinner festa och fira senare, resonerade jag. Jag mår iallafall inte dåligt imorgon utan är pigg och kry! ;)

Nä. Nu ska jag fylla på glaset och läsa vidare på nätet. Många bloggar ska kollas haha. Ha en skön kväll alla!

Inga kommentarer: