tisdag 13 februari 2007

Hjärtan

Alla hjärtans dag från Hanna

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?

Jag ska träffa en kompis för att gå en lång promenad, hon med sin hund och jag med vagnen. Jag och älsklingen har inte hunnit (!) diskutera morgondagen alls ännu. Det blir kanske en mysig middag sent på kvällen då bebben sover för natten.

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Jag har alltid köpt någonting åt älsklingen, men i år har jag faktiskt inte hunnit tänka ut någonting än. Åt någon annan köper jag inte. I år borde ju lilla bebisen få någonting, men jag vet inte vad? Kläder har han i mängder och likaså leksaker. Hmm..

· Hur ser din drömdate ut?
Han ser precis ut som min älskling ju!

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Nja, nej jag minns nog ingenting särskilt just nu, men vi brukar alltid öppna små presenter och vara glada att vi har funnit varandra. Det räcker!

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år?
Min mamma och pappa! De är så hjälpsamma och snälla, speciellt mycket märker jag det nu då jag ibland har behövt hjälp eller råd angående bebisen. Dom är så fina, tack för att ni finns! Min mormor är också en enormt fin människa med stort hjärta, henne vill jag också tacka!

Inga kommentarer: