torsdag 22 mars 2007

Dagens tristaste

* Huvudvärk trots koffeinintag. Hann dock dricka kaffe först tre timmar efter att jag hade vaknat så därav grym huvudvärk.

* Alla äpplena är slut här hemma. Jag är äppelberoende. Hjälp!

* Packade upp väskan som jag hade med mig till mina föräldrar och inser att jag glömt en av mina tre amningsbh:ar där. Great. (De bor långt borta och vi ses inte förrän om en månad tidigast, så jag får väl klara mig med de två jag har då. Använder en bh dag och natt nu när jag ammar, så därför byter jag dagligen bh. En ny vill jag heller inte köpa eftersom jag inte planerar amma så länge till).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kul att få paket, du kan ju be dem skicka den med posten. :)

En mamma babblar sa...

jessica: ja det kan jag ju! att jag inte tänkte på det tidigare! ;-)