onsdag 21 mars 2007

Shoppingsugen

Jag vill shoppa! Nu låter jag säkerligen som ett litet barn, men jag känner verkligen att det drar i shoppingnerven nu när det har blivit vår och allt! Dessvärre är lilleman fortfarande förkyld så jag måste foga mig efter det och stanna hemma med honom. Men i helgen lämnar jag sonen och fadern hemma för att gå en rejäl runda på stan för att kika in i alla intressanta affärer för nu vill jag handla! :)

Vad jag vill handla vet jag inte riktigt än. Kläder till mig är inte fel, lite heminredning kanske, snygga handdukar, fräscha handtvålar, bekväma vårskor, matvaror till någon lyxig och god helgmiddag kanske. Det finns ju massor att shoppa haha. Nä, allvarligt talat känner jag för att strosa runt på stan i min ensamhet och rensa mina tankar. Jag blir dessutom glad av att handla!

Inga kommentarer: