lördag 7 april 2007

Gulp...

...borde lilla jag sluta blogga?

Jag har precis läst tio inlägg på en välskriven och
rolig blogg (måste läsa vidare när jag har mer tid). Jag förstår inte hur vissa lyckas skriva så målande, så gripande, så hysteriskt roligt. Ju fler bloggar jag läser, desto mer övertygad blir jag om att jag borde sluta blogga och bara läsa andras bloggar. Jag får sådant mindervärdeskomplex ju.

Jag vet, jag ska inte jämföra mina texter med någon annans, men jag blir bara så sur för att jag inte kan uttrycka mig så förträffligt som andra bloggare. Inte rättvist ju!

Jag fortsätter tycka synd om mig och moffar torkad frukt i mängder OCH läser vidare för att hitta fler bra bloggar. Missförstå mig inte, jag älskar att läsa välformulerade texter. Love it. Det är en ren njutning. Men ju mer jag njuter av dessa pärlor, desto tråkigare blir min blogg. Men det är väl bara att gilla läget.

Inga kommentarer: