tisdag 17 april 2007

Nostalgi på hög nivå

Tvättade och hängde upp bebisens små & gulliga vinterkläder. Åhh, jag vet att han inte kommer att använda sina små vantar, mössor och overaller längre. Alla hans små kläder är fina minnen för mig. Det kanske låter galet men jag kan minnas ett speciellt ögonblick eller någon skojig händelse bara jag får syn på ngt av hans plagg. Det bästa är att kika på hans små bodys i stlk 50/56, jag himlar mig och kan inte förstå att min skrutt har varit så där pyreliten. Den första tiden som mamma var det ett stort nöje att byta kläder på honom och lägga på en ny oanvänd outfit. Härliga tider det var då! Och visst är det härliga tider nu också, idag blir sonen nämligen tio månader! :)

Nu ska jag inte bli alltför nostalgisk och börja drömma mig bort till den allra första dagen med sonen, den dagen då han föddes. Det får räcka med nostalgi nu. Nu ska jag dra min dagliga bloggrunda.

Inga kommentarer: