onsdag 4 april 2007

Program

Vi har inte gjort så mycket på sistone, jag och lilleman, dels pga hans utdragna förkylning och dels pga tröttheten som har gjort mig lat och tråkig. Men idag ska vi ut i världen igen. Sonen älskar nu för tiden att åka bil, som periodvis har varit det värsta han vet, och därför passar jag på att åka omkring lite med honom och samtidigt uträtta några ärenden. På programmet idag står ett läkarbesök (kontrollbesök efter sonens förkylning) och därefter åker vi till en barnaffär och kikar på de nya vagnarna för i år. Jag är sugen på att köpa en ny, men jag tror att vi väntar lite med det trots allt. (Men blir jag riktigt kär i någon sittvagn så kanske vi måste slå till ;-). Till sist ska jag försöka storhandla med bebisen. Jag gillar inte att göra det med honom, för man vet aldrig om hans tålamod tar slut helt plötsligt när man står och väljer bland frukterna. Föredrar alltså att åka själv till stormarknaden för att kunna göra uppköpen i lugn och ro.

Inga kommentarer: