tisdag 1 maj 2007

Första maj

Äntligen! Snart är det sommar, trots att det är svinkallt just nu. Jag kom precis in från en promenad med lillskrutten och jag fryser ända in i ryggmärgen. Ligger på soffan under en filt. Trött också. Åt alldeles för mycket god mat igår samt grannar och ungar på gatan som förde sådant oljud att det var störtomöjligt att somna. Så summa summarum blir det en slappardag idag. Kanske ta en fika någonstans i eftermiddag, bara softa och vila. Det är skönt det också.

Jag borde verkligen putsa fönster idag. Men orka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Egentligen är det ju lite konstigt, men jag gillar så mycket att läsa dina små mamma/barn/vardagsbetraktelser, trots att jag inte känner dig alls. Ha en härlig dag i sommarkylan. :)

En mamma babblar sa...

jessica: tack snälla du! :)