onsdag 13 juni 2007

Att röra på sig är härligt

Grymt skönt att få egentid och gå och gymma lite. Andra gången denna vecka, planerar in ett pass imorgon också. Alla orosmoment och tankar är som bortblåsta när jag får röra på mig och varva ner. Varför tog jag inte upp träningen lite tidigare? Det kan man ju alltid fråga sig. Men nu sjutton ska här tränas och må bra! Hela familjen mår bättre nu och är gladare då jag är på bättre humör. Det har jag också märkt i mitt föräldrahem - är mamma glad så är alla andra det också, är hon på dåligt humör så är stämningen låg hos de andra familjemedlemmarna. Mamman är en viktig person!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Jag MÅSTE. Också. Är inte på roligt humör nuförtiden. Räcker med att pappan har en arg röst eller nåt så blir jag neg. Snart så ska jag ut i spåret...

En mamma babblar sa...

Camilla: Motion och avkoppling är såå skönt för en stressad mamma!