torsdag 28 juni 2007

Jag spottar inte ut många blogginlägg nuförtiden

Men det är ju sommar. Vi är på språng hela tiden. Fikar, shoppar, latar oss, leker, åker runt och hälsar på folk. Så därför hinner jag inte babbla så mycket. Just nu sitter jag vid datorn och känner mig toktrött. Funderar rätt mycket på dagis, eller förskolan som det numera heter så fint, och hur vi ska fixa lämning/hämtning och över huvudtaget hur vi ska få vardagen att fungera. Puh. Jag stressar mig själv i onödan, jag vet, men kan inte låta bli att grubbla över det kommande arrangemanget.

Men allt brukar lösa sig, tids nog!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Fattar inte heller hur det ska gå ihop. Jag börjar nytt jobb och ska gå varje eftermiddag vid två, för att hämta Peo halv tre. Kom igen! Det kommer ju att vara massor av em-möten som man måste gå på. Och att sen vara pigg när man kommer hem. Glad, lekfull med sonen... yeah right...

En mamma babblar sa...

camilla: låter lite knepigt det där med att gå tidigt hem och samtidigt ha eftermiddagsmöten... Men som jag sagt tidigare, det löser sig nog. Alla andra fixar det, så varför skulle inte vi greja det? :)