torsdag 7 juni 2007

Uppdatering

Fint väder är lika med lite bloggande. Men vem hinner sitta inne och läsa inlägg heller! ;-)

Status nu:

- Sonen sover just nu, ny taktik att hålla honom vaken en timme längre på förmiddagen. Förhoppningsvis sover han ett par timmar och klarar sig tills natten.
- Han sover och sover och sover om nätterna. Fatta att jag sover 7-8 timmar per natt och då går jag i säng runt 23. Lyx på hög nivå!
- Resa till mina föräldrar imorgon, blir morfars begravning. Tungt. Men även annat väntar, grillning, bastu, kalla drycker, god mat, utomhusvistelse, promenad på stan.
- Sambons semester börjar på måndag. Skönt för oss alla. Han är så trött, så trött just nu, stackare.
- Jag äter god grönsakssoppa och ska snart få fikagäster.
- Huset är städat och all tvätt är tvättad. *andas ut*

Over and out!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

7-8 timmar?! Ååå, jag blir avis :-)

En mamma babblar sa...

camilla: jajamänsan inte alltid dock, men oftast sover han 10-11 timmar om natten. När vi var hos mina föräldrar blev det lite hipp som happ med hans sömn, men väl hemma igen sover han gött!