lördag 7 juli 2007

Body Shop

Jag fick hudvårdsserien Papaya ur Body Shops kollektion till alla hjärtans dag och jag bara måste säga att jag kunde inte vara nöjdare med dessa ljuvliga produkter. De doftar härligt och är så sköna mot huden. Idag testade jag för första gången body scruben och oh la la så huden känns len efteråt och doftar underbart med! Fulla poänga från mig.
Jag har under årens lopp inte varit inne på Body Shop många gånger. I tidiga tonåren var det jättepopulärt att använda Body Shops Lip butter i alla de smaker. Jag kommer inte ihåg vilken som var min favorit men jag minns hur gudomligt de doftade. Efter att den hysterin lade ner sig använde jag faktiskt inte en enda produkt därifrån innan jag blev gravid och köpte Cocoa Butter Moisture Stick som skulle motverka bristningar (strimmor). Jag använde två hela sticks trots att jag hatade doften. Alla sade att den doftar sååå gott men jag avskydde lukten. Och ändå använde jag den varje kväll hehe.

Inga kommentarer: