tisdag 17 juli 2007

Fyrlingarna på tv

Såg någon på tv3 igår kväll? Dokumentären om fyrlingarna? Jag satt som fastklistrad och tittade på när de gjorde ultraljud och när bebisarna sedan plockades ut en efter en. Jag var så nervös att jag blev svettig om fötterna och kände pirret i magen. Haha. Riktigt nervöst var det, eftersom man inte visste hur de små skulle klara sig utanför livmodern och speciellt då barn A som var mycket mindre än de andra tjejerna. De klarade sig alla fyra och fick komma hem efter åtta (?) veckor på sjukhus. Jag älskar sådana här dokumentärer som har lyckligt slut!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Såg den inte, men jisses vad jag grinar när de går. Såg en om trillingar ganska nyligen. Det är ett sånt mirakel varje gång det händer och allt faktiskt går vägen. Ofattbart.

En mamma babblar sa...

camillas lockar: Ja, jag med. Speciellt när man själv vet hur stort det är att få barn, och att då få flera barn på en och samma gång, det är nästan för svårt att förstå!