lördag 28 juli 2007

Gummistövlar

Jag behöver gummistövlar. Stadsbo som man är så äger jag inte ett enda par. Nästa helg har vi nämligen planerat att åka ut till svärmor för att gå i skogen och förhoppningsvis hitta massvis med blåbär och svamp. Jag går mycket sällan i skogen, men jag älskar doften av skog, den mystiska tystnaden som man omringas av då man går omkring bland mossa och berg.


Nu gäller det alltså att hitta ett par gummistövlar innan nästa helg. De får gärna vara snygga också. Här är ett par från Viking Footwear. Modellen heter Juventas. De här skulle jag inte tröttna på i första hand och kunde även användas på vagnpromenader i stan.

6 kommentarer:

Helena sa...

Snygga!

En mamma babblar sa...

isolde: ja visst är de!

linda m sa...

supersnygga!!

En mamma babblar sa...

linda m: japp riktigt perfekta! Har ni haft skön semester? :)

Anna sa...

Supersnygga. Vi ska ju flytta ut til landet så jag får nog köpa mig ett par stövlar jag också.

En mamma babblar sa...

en södertäljebos liv: Ett bra köp om ni kommer att flytta till landet, behövs definitivt! :)