fredag 20 juli 2007

Höstnytt för killar


Kikade lite på H&M:s hemsida och hittade några fina byxor för småkillarna i höst.

Ett par snygga jeans att ha ute i sandlådan. Mudd och snörning i midjan gör att byxorna hålls på plats. Det som jag gillar med dessa jeans är att de har mudd nere vid bensluten. Det är jobbigt för barnet att byxan halkar ner under hälen och gör så att de kan ramla. Jag ser alltid upp för detta då jag inhandlar kläder till lillen.

Dessa fodrade byxor (bilden till höger) är sköna att ha på sig under kalla höstkvällar. De finns i många fina färger. Jag gillar dem!

Tuffa byxor till en tuff kille. De här mönstrade byxorna är perfekta i höst. Har också mudd i bensluten och fickor på benen.



Ett par täckbyxor behövs i varje barns garderob. De här är snygga med döskalledetaljer.





(Ha överseende med att jag inte är särskilt duktig på att göra fina bildcollage hehe!)

Bilder: H&M

Inga kommentarer: