fredag 6 juli 2007

Matgrisen

Sonen vägrar ha haklapp på sig numera. Han sliter och drar i den så man tror halsen ska gå av eller nåt. Så vi har en längre tid matat honom utan sådan. Men det betyder ju såklart att han kladdar på kläderna och tvätthögen växer kolossalt. Hur ska det se ut när han äter själv då? För nu matar vi ju, det går snabbt och relativt smidigt. :)

Igår drog jag iväg på en shoppingrunda. Jag skulle ju köpa ngt till mig själv, men kom hem med flera påsar med barnkläder. Som alltid. Nå hur som helst så hittade jag äntligen Snobben haklapp med ärm. Perfekt! Den kan han inte dra av sig i första hand och kommer att vara guld värd då han själv börjar kladda allt mer med maten. Den har ofta varit slutsåld på H&M här i stan, jag gissar att många har varit ute efter den!

Inga kommentarer: