torsdag 12 juli 2007

Rusar iväg

Tiden rusar verkligen iväg och med en son som springer omkring hela tiden är det verkligen full rulle från morgon till kväll. I och med att han bara sover en gång efter lunch blir det inte mycket paus heller. När han väl somnar säckar jag ihop som en liten urblåst ballong och sjunker ner vid datorn. Men jag ska inte klaga, för han är otroligt underbar och jag njuter av varje sekund som jag får tillbringa med honom!

Idag ska jag dock få rå om mig själv en stund då jag ska på ett träningspass. Min moster kommer hit och sitter barnvakt. Innan dess ska jag försöka hinna göra en ugnspannkaka som jag tänkte servera moster och min sambo ikväll. Till pannkakan ska jag göra i ordning vaniljvisp och jordgubbar. Hur gott låter inte det? Vilken tur att jag ska träna bort några kalorier innan haha.

Inga kommentarer: