torsdag 27 september 2007

Borde gå och lägga mig

Sitter i köket hos mina föräldrar och bloggar. Hade inget annat för mig så jag slog på datorn. Man måste ju hinna uppdatera sig lite om vad som har hänt i bloggvärlden de senaste timmarna! ;-)

Ögonlocken känns dock tunga och det vore klokast att gå och lägga sig. Imorgon är det shopping som gäller och så umgås med min familj såklart. Hoppas även att min mormor kan komma hit på besök! Har så saknat henne!

Nu återstår bara att bädda sängen... Tråkgöra. Sonen sover i mitt gamla sovrum, medan jag bäddar ner mig i systers gamla rum så att jag får läsa med lampan tänd. Sonen är lättväckt och har svårt att sova om andra personer befinner sig i samma rum. Hoppas han sover gott i natt, förra natten var han nämligen klarvaken halv tre. Usch, inget kul att kliva upp varje natt och amma. Men iallafall önskar jag godnatt och gå i tid i säng och vakna pigg!

Inga kommentarer: