tisdag 2 oktober 2007

Fotografering på dagis

På torsdag ska sonen fotograferas på sitt dagis. Det här kan låta löjligt i andras öron, men jag ser så fram emot att få rama in sonens allra första dagisfotografi! Hoppas nu att han inte är ledsen eller vägrar låta sig fotograferas, men hur som helst så planerar jag redan för fullt hans klädsel. Jag såg i somras en bedårande brun tröja med krage och med nalletryck på magen på H&M. Jag köpte den inte då och nu grämer jag mig. Jag vill hitta en liknande tuff tröja, skulle passa perfekt till ett par jeans! Jag vill hellre ha en tuffare look än en traditionell klädstil med vit skjorta och fluga.

2 kommentarer:

Anna sa...

Håller med om att det är roligare med tuff klädsel, det skall jag ha på Melvin också när det väl blir dags för dagisfotografering om något år :-)

En mamma babblar sa...

en södertäljebos liv ii: Kul att få medhåll! Nu blev det tyvärr så för vår del att sonen hade öroninflammation just den där dagen..