måndag 5 november 2007

It's my blog and I'll cry if I want to

Gråter inte, men nästan. För en och en halv vecka sedan vrickade jag vänsterfot när jag gick lite snett med höga klackar. Aj. Foten kändes bättre efter några dagar, så jag glömde bort hela incidenten så småningom. Jag menar, sådant händer ju oss alla då och då.

Men två träningspass senare känner jag nu hur vristen är alldeles stel och svullen. Ont gör det också. Tog nyss värktablett och hoppas att smärtan ger med sig. Jag har antagligen överansträngt den idag. Fick knappt på mig stövlarna efter arbetsdagen, så svullen var vristen. Aj aj.

Bäst att ta det lugnt ett tag framöver och vila. Ska lägga mig nu och förhoppningsvis få sova ostört hela natten (I think not).

4 kommentarer:

linda m sa...

fasiken vad jobbigt!!
hoppas du fick sova hela natten!

En mamma babblar sa...

linda m: Fick inte sova hela natten, men rätt så många timmars sömn blev det trots allt!

Skolfröken sa...

Usch, låter jobbigt. Krya på dig!

En mamma babblar sa...

skolfröken: Tack! Foten är fortfarande svullen, men det har blivit bättre.