onsdag 10 januari 2007

Usch, hemska virus

Tydligen härjar det igen hemska virus på nätet som vill åt våra bankkonton och andra koder. Jag fick ett virus i måndags på min dator men virusskyddet kunde lägga det i karantän. Antagligen ligger viruset kvar där, för jag har inte raderat det själv. Jag har superdålig koll på hur man ska skydda sin dator från otäcka grejer, men tur att älsklingen har desto bättre koll på sådant. Måste säga honom att jag hade ett virus så han kan trolla bort det. För jag vill ju inte sprida viruset vidare ifall det skulle rymma från karantän eller nåt haha.

Nu sover sonen sitt andra och sista pass innan natten. Nu kaffe och fullkornsskorpor.

Och ytterligare ett avsnitt av DH. Jag är fast. Hjälp! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch ja, virus är helt hemska! Tycker också det är obehagligt.