tisdag 27 februari 2007

Jag drömmer om en ny vagn

Och jag får väl fortsätta drömma antar jag, haha. Det finns så många nya fina vagnar/kärror ute på marknaden och jag blir alldeles nipprig av mitt "vill ha begär". En del är svindyra och supersmarta med fina lösningar och tjusiga accessoarer och en del är stilrena, enkla och rätt så förmånliga. Men billigt är egentligen inte ett ord som kopplas ihop med barnartiklar över huvudtaget. Allt kostar multum för tillverkarna vet att föräldrarna betalar vad som helst för att få säkra produkter för sina små guldklimpar. De är inte dumma...

Så jag fortsätter surfa på allehanda barnsajter och "vill ha begäret" bara växer.

2 kommentarer:

linda m sa...

visst är det tokigt att en barnvagn skall vara så dyr? Titta på en cykel, de verkar ju alltid mycket mera "arbetat" och är inte alls lika dyra.... men hopppas du får din favvovagn ändå :-)

En mamma babblar sa...

linda m: Du har rätt! Jo, jag hittar säkert en fin vagn som jag blir nöjd med! :)