tisdag 13 mars 2007

Inlägg nummer 100...

Handlar om ingenting, egentligen. Jag och sonen befinner oss hos mina föräldrar ute på landet. Vi njuter av promenader i vårsolen och av den friska lantluften! Skönt med avkoppling, avlastning och miljöombyte. Pappa fick snällt stanna hemma denna vecka eftersom han måste jobba.

Jag ska dessutom passa på nu då jag har barnvakter att träffa mina vänner på stan. Fika, shoppa och bara gå omkring på stan och njuta av ensamheten. Det är lyx det! För att sedan skynda hem efter några timmar då längtan efter sonen blir outhärdlig. Haha.

Ja, detta var mitt 100:nde inlägg på denna blogg. Hundra inlägg, bara babbel. Det är inte dåligt det. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade till din blogg igår och har idag (nu när min dotter sover sin förmiddagslur) läst igenom dom första 100 inläggen :-) Jag är också mammaledig (dottern är 8 månader om 10 dagar) och även om du och jag säkert lever olika liv på många sätt, så är nog vardagarnas tusen små händelser ganska lika. Så är livet med småbarn :-) Ciao!

En mamma babblar sa...

Hej Line!

Kul att du hittade hit! Det är en härlig tid vi lever nu med våra små barn! :)