fredag 2 mars 2007

Va? Är det fredag redan?

Oj oj vad tiden går fort. Nu låter jag som en gammal tant som sitter i en gungstol och ojar sig. Men det är sant, vart har denna vecka tagit vägen? Jag hinner ju inte med... Det är förmodligen på grund av att jag är hemmamamma som jag inte märker att tiden flyger iväg. Igår städade jag och idag städar jag fortfarande. Kan inte fatta hur mycket grejer som är på fel plats, hela tiden. Jag går ju och småplockar jämt. Ja, ja, sånt är livet! :)

I helgen blir det lite shopping hoppas jag. En dopgåva ska utses och några små bebiskläder ska inhandlas till vår blivande gudson. Så kul! Har inte träffat honom ännu, men vi åker till dopet senare i denna månad. Väntar såå! Han ska också få en nappflaska med Unikkomönstret från Marimekko. Tänkte ge honom någonting som inte är typiskt svenskt.
Medan jag surfade runt på Marimekko hittade jag denna underbara väska, en nyhet för i vår.

Bilder: Marimekko & Ainu

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! jag älskar din blogg och vad du skriver, även om jag inte förstår allt (min svenska är så dålig!).

En mamma babblar sa...

Hej siri!
Oj, tack så mycket! Kul att höra att någon gillar det jag skriver. Nu blev jag glad :)
Jag tittade in på din blogg, men jag kan tyvärr inte franska alls. En hel del språk har jag läst, men dock inte franska.