torsdag 12 april 2007

Han gillar inte sina solglasögon

Hans solisar som jag beställde över nätet kom idag på posten, men nu är det ju så att han inte vill ha dem på huvudet. Förstås inte. Jag kunde nästan gissa det. Han slet dem bort på direkten. Men jag har mina förhoppningar om att han låter dem vara kvar när vi är ute och han sitter i kärran med mössa och vantar? Eller?

Jag försökte fånga den coola killen på bild. Det gick sådär. Två bilder hann jag knäppa innan glasögonen var på väg in i munnen på den lille envise gossen. Jag hade tänkt lägga in en bild på honom här på bloggen. Men nu orkar jag inte kliva upp ur soffan och hämta kameran som befinner sig någonstans i lägenheten. Kanske imorgon? Nu måste jag lägga mig, är skittrött trots en hel natts sömn. Och tänk om han sover hela natten igen. Men det vore för bra för att vara sant, så det vågar jag inte hoppas på. God natt.

Inga kommentarer: