måndag 21 maj 2007

DVD

Igår och idag har jag och mannen valt foton och passande bakgrundsmusik för att kunna göra en dvd-skiva om sonens 11 första månader i livet. Skivan börjar med några magbilder, förlossningen och de första dagarna på bb. Jag skojar inte när jag säger att jag blir oerhört rörd när jag ser dessa bilder på en liten, liten krabat. Han har ju varit så liten och söt. Nu är han stor och söt. Nästan sötare. :-)

Det är kul att göra filmer. Fler ska det bli. Den här skivan ska ges till farmor och mormor. Hoppas de uppskattar den.

2 kommentarer:

Skolfröken sa...

Vilken bra present! Och så måste ni ju spara en till sonen också, ni kan ju göra en till om några år. Det kan bli som en dvd-box över hans barndom!

En mamma babblar sa...

skolfröken: En dvd-box ska det bli! Vi har oändligt många fotografier och videosnuttar, så det lär inte bli problem att samla ihop material. Sedan är det också bra att få allt på skiva ifall det händer datorn ngt!