tisdag 1 maj 2007

Lång dag som äntligen är till ända

Rolig men något tröttsam dag. Jag vet inte varför, men jag känner mig helt utmattad nu. Ska bara kolla runt lite på nätet och sedan lägga mig. Sitter här och planerar sonens ettårskalas. Han blir ju ett år nästa månad. Guud, min lilla snuttis ska bli stor pojke. Känns nästan lite vemodigt och ledsamt att han ska lämna bebisåldern snart. Han är ju fortfarande så liten och hjälplös. Nää, han är inte hjälplös på det sättet, men enligt mig så är han alltid min lilla bebis! *älskar*

Trots min "sorg" om att sonen ska bli stor, så känns det ju väldigt roligt att planera och hålla hans första födelsedagsfest. Har redan några förslag på tårtor och annat gott att bjuda gästerna. Ettårsfotograferingen är också en självklarhet. Låter kanske trist och antikt i andras öron, det skulle det låta i mina också om jag vore utan barn, men nu har jag redan funderat ut olika outfits och funderat kring hur själva fotograferingen skall lyckas.

Ja ja, jag babblar som vanligt hehe, men nu ska jag stänga blogger för idag och samla krafter i drömmarnas land.

2 kommentarer:

linda m sa...

åhh..kul att planera kalas! lycka till!

En mamma babblar sa...

Linda m: Tack! Nu hoppas vi bara på fint väder den stora dagen i juni! :)