lördag 21 juli 2007

Nej nu borde jag gå och lägga mig...

För en gångs skull borde jag gå och sova i tid. Jag sitter alldeles för länge uppe om kvällarna och känner mig inte helt utvilad om morgonen när sonen vaknar. Jag ska inte klaga, för vi har haft extremt jobbiga nätter i tio-elva månaders tid med lilleman. Nu när han är 13 månader somnar han runt 20-20.30 och sover oftast nonstop till 7-8 på morgonen. Vilken lyx det är egentligen! Men jag borde ju krypa ner under täcket liiite tidigare så skulle jag också få sova jättemånga timmar! Sambon har grabbkväll och spelar texas hold'em (eller vad det nu heter :) och kommer säkert sent hem.

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Det är bra att man "måste" handla lite extra inför dagsistarten :-)

En mamma babblar sa...

camillas lockar: japp hehe!