fredag 31 augusti 2007

Chocoholic

Karl Fazer har givit ut en ny chokladkaka med lakritsdragéer i. Jag var först lite skeptisk till blandningen, men idag då jag såg chokladen i mataffären gav jag efter för chokladbegäret. Och till min stora förvåning, eller inte för Fazers choklad måste vara bäst i världen, så funkade kombinationen alldeles ypperligt. Jag kan till och med säga att den här överträffar chokladen med vilda bär och den med Mariannekross. Åh herre gud. Hur ska detta sluta? Jag är ju kär i den här chokladkakan. Inte bra, inte bra...

2 kommentarer:

e sa...

Godare än den med Mariannekross?! Är det möjligt? Den kan i alla fall inte vara godare än Karl Fazer Maya med chilismak :) Men jag ska definitivt testa den lakrits så snart jag får chansen. Karl Fazer vet hur man gör choklad...

En mamma babblar sa...

e: Hej dig har jag inte sett här förut! Vad trevligt! :-)

Jag tycker definitivt att den här var godare än den med Mariannekross, men det är ju förstås en smaksak! Den här chokladen måste ha kommit ut på marknaden nu i veckan. Hoppas du får tillfälle att testa den snart!