lördag 1 september 2007

Skumt...

Jag kollade nyss på nyligen.se bland favoriterna och såg att min blogg har blivit pingad idag kl.12.36 men mig veterligen har jag inte pingat idag. Inte heller postat ett blogginlägg, så varför skulle jag då pinga? Aja, jag vet inte vad som har hänt men det får väl gå den här gången. Jag har förut reagerat över att det är så enkelt att pinga en blogg - bara skriva in bloggens namn samt url:en. Vem som helst skulle ju kunna pinga ens blogg.

Nu är jag jättetrött, ska lägga mig bredvid älsklingen och se på tv. Lördagsmys!

UPPDATERING: Mysteriet är löst. Sambon satte vid datorn igår på dagen och hittade länken "pinga din blogg på nyligen.se" bland mina bokmärken. Han visste inte vad det betydde, så han tryckte på pinga. Haha. Det berättar han NU när jag loggar in för att kolla mailen. :-)

Inga kommentarer: