söndag 12 augusti 2007

Imorgon är en annan dag

Sonens förkylning börjar ge med sig, lite trött är han fortfarande, men förra natten sov han riktigt bra. Jag tittade precis in till honom och jag hörde att han är lite täppt i näsan fortfarande men han verkade ändå sova helt lugnt. Jag ska kika på film nu och förhoppningsvis lägga mig i tid. Imorgon har vi en fikadejt med en tjej från mammagruppen, men jag får se hur sonen mår imorgon. Om han mår bra så då åker vi och fikar med mammakompisen och hennes söta dotter som precis fyllt ett år.

Annars finns det inte så mycket nytt att rapportera om. Min uteblivna mens är fortfarande en olöst gåta, negativt graviditetstest men ändå ingen mens. Idag har jag dessutom ätit som en häst och druckit massvis med mjölk, precis som jag gjorde när jag väntade sonen. Jag måste ju kunna lita på ett test, ett minus är ju ett minus? Nä, nu ska jag sluta surra om detta och kika på film istället.

Inga kommentarer: