fredag 7 september 2007

Facebook

Jag skapade ett Facebook-konto för ett par veckor sedan, men jag måste säga att jag inte har blivit imponerad över det. Folk omkring mig säger WOW när det talas om Facebook men jag ställer mig något tveksam. Inte för att jag har haft så särskilt mycket tid över heller att bekanta mig med fenomenet så jag borde väl inte ropa hej än. Visst är det en smart idé, men jag tycker att sajten ser så tråkig ut. Den tilltalar mig inte alls, men nu ska jag iallafall ut och leta gamla klasskamrater!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Jag har gått ur. Ville testa, men blev inte heller speciellt imponerad. Tar bara väldigt mycket tid.

En mamma babblar sa...

camillas lockar: Jag kommer nog inte att ägna mycket tid åt facebook heller, känns lite meningslöst faktiskt.