tisdag 11 september 2007

Konsten att njuta

Jag tror min blogg har blivit en njutablogg, men vad gör väl det? Jag gillar att njuta och ha harmoni i kroppen. Det är bara så.

Nu sover lilleman ute i vagnen på balkongen och jag avnjuter gårdagens lasagnette. Kryddade den lite extra med cayenne och det blev en härlig hetta i smaken.

Sonen har haft en bra dag på dagis, han var dock bara där några timmar innan lunch. Jag ska nämligen ta honom till läkaren kl.13.45 för att kolla hans envisa hosta. Igår natt fick han igen en stor hostattack och då tänkte jag näe nu måste vi kolla upp det här.

Jag njöt (surprise surpris ;-) av att få vara ensam hemma i förmiddags och städa! Jag våttorkade golven och körde igång tvättmaskinen. Det blir också en massa grejer att plocka undan från morgonen då alla bara klär på sig, slänger i sig frukost och rusar iväg till arbete/dagis. Så nu är det rent och städat hemma och det gillar jag.

Inga kommentarer: