torsdag 20 september 2007

Två snarkande pojkar

Gick nyss in i sonens rum för att väcka sambon och för att lyfta över den sovande lillkillen i sin egen säng. Jag såg knappt någonting i det mörklagda rummet, men jag fann dem båda sovandes på sängen och hörde på långa vägar den större pojken som snarkade och när jag närmade mig sängen hörde jag även små mysiga snarkljud från den mindre pojken. Sött!

Jag stod där och beundrade de sovande pojkarna en stund innan jag försiktigt rörde vid sambons arm. Han vaknade först efter en liten stund, så gott sov han där brevid sin lille son. Älsklingar! Jag blir alldeles varm inombords vid blotta tanken om kärleken som jag känner till dessa två!

Nu sussar lille sonen gott i sin säng. Hoppas han sover gott i natt, för vi har haft mer eller mindre oroliga nätter nu i en månads tid. Gäsp. Jag ska också lägga mig i sängen och läsa två nya tidningar. Godnatt!

Inga kommentarer: