tisdag 16 oktober 2007

Arbetsresa och pass

Min första arbetsresa går av stapeln andra veckoslutet i januari 2008. Chefen frågade idag om jag har möjlighet att åka med resten av arbetskollegorna till Belgien och nämnde bara så där i förbifarten om mitt namn i mitt pass. Att det är samma som jag har uppgett vid kontraktskrivningen. Och det är det ju såklart, men det var bra att han tog saken på tal eftersom det fick mig att komma ihåg att mitt pass har hunnit bli gammalt! Måste åtgärda saken så fort som möjligt. Då ska jag även passa på att fixa pass åt sonen.

2 kommentarer:

linda m sa...

kul o resa :-)
jag fixade pass till Tekla i går :-)
Gulligt, det står att hon är 78 cm...kommer att stå det i fem år ha ha

En mamma babblar sa...

linda m: de små lär ju inte se riktigt likadana ut heller om fem år. lite galet haha!