onsdag 28 november 2007

Utvilad

Efter helgens mardrömsnätter då sonen inte kunde sova pga öronvärk, har jag nu fått sova hela nätter tre nätter i rad. Halleluja. Vilken skillnad det är att vara utvilad, jag brukar till och med vakna tio minuter innan klockan ringer.

Nu har jag lunchpaus och ska snabbt äta min medhavda lunchlåda, sedan ska jag ta en liten promenad i området för att få en dos solljus på mig. Solen lyser nämligen från klarblå himmel idag, vilket är mycket sällsynt så här års. Klockan fyra, när arbetsdagen är slut, har solen gått ner och mörkret kommer smygande så det gäller att passa på nu!

2 kommentarer:

linda m sa...

sknt att få sova ut...

En mamma babblar sa...

linda m - Otroligt skönt, fick sova igen denna natt men är lite förkyld så känner mig inte så värst pigg ändå!