lördag 14 april 2007

Ensam med ett glas vin

Lördagskväll då igen. Mannen är på födelsedagsfest, han sms:ade nyss och undrade om jag har fått sonen att somna. Och japp, han somnade för en liten stund sedan och jag har redan hunnit ta mig ett litet glas rödvin. Något vidare gott vin var detta inte, men duger till ändamålet att dricka ett eller två glas. Jag tror att mannen fick det som födelsedagsgåva i februari, haha, och nu dricker jag hans vin. Han gillar inte vin så värst mycket, så jag tror inte att det stör honom alls. Inte har jag heller planerat att dricka upp hela flaskan, jag ska spara lite till honom om han vill smaka.

Tack Jessica för kommentaren nedan. Är det bara hon som läser min blogg? Hihi, skämt å sido. Hoppas ni alla har en trevlig kväll! :)

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

*garvar* Nä, jag läser också :-) Är dålig på att läsa hela "min" blogg-runda varje dag, men då och då så smäller man till! (=Peo leker med pappan och jag får en stund) :-)

En mamma babblar sa...

Camilla: Haha, jo jag vet hur det är. Ibland hinner jag läsa de flesta bloggarna, men hinner inte kommentera så ofta som jag vill.