fredag 13 april 2007

Make my day

Nu tänkte jag göra det klassiska bloggdraget och fråga vem du är som tittar in hos mig. Man måste absolut inte kommentera, men det är så jäkla roligt med kommentarer. Berätta för mig, helt kort, om du är man eller kvinna, ålder kanske, vad du gör om du så vill, om du har barn möjligtvis. Jag är nyfiken, bara nyfiken. :) Jag är själv dålig på att kommentera hos andra, även om jag har någon åsikt eller synpunkt på det skrivna inlägget så kommenterar jag ändå alldeles för sällan. Så känn ingen press ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go morron! Så vem är jag, tja.. tjej, 29 år, inga barn (än :), jobbar med teknik/journalistik/hälsa, boktoka som bloggar på http://sessan.squarespace.com. Gillar din blogg för att den är snygg i all sin enkelhet, och att det är kul att läsa om ditt mamma-liv. :-)

Camillas lockar sa...

Tjohoo! Här är jag. Camilla, 33, utvandrad gotländska till huvudstadens Söder. Bor här med världens bästa man och coolaste sonen i världen (såklart). En bonusdotter också varannan vecka. Just nu föräldraledig, jobbar annars som projektledare på Svenska Spel.

Börja kommentera mera, det är så kul, så kul :-)

Anonym sa...

Inflyttad norska på snart 35 år, med sambo och dotter på snart 9 månader. Tre stora bonusbarn och ett bonusbarnbarn på snart 11 månader. Bloggberoende men har ingen egen.
/Line :-)