onsdag 12 december 2007

En glad dag

Idag har hela familjen varit på gott humör och haft en kul kväll med bus och skratt. Flera sådana dagar, tack! Ibland är vi alla tre så trötta och griniga att allting blir bara pannkaka av alltihopa. Men inte idag. Jag tror att jag älskar mina killar mer än någonsin just nu, märkligt hur en sådan känsla bara plötsligt kan infinna sig.

Ögonlocken känns så tunga, så tunga. Måste lägga mig i tid idag för att orka med morgondagens bestyr. Jag har förresten funderat på att sluta blogga, för jag känner att bloggen har blivit så trist och oinspirerande att skriva i på sistone. Har inte haft tid eller energi att blogga. Känns nästan som om jag babblat klart nu? Det som jag inte gillar är när folk slutar blogga utan att meddela på bloggen. Där kikar man in hos dem titt som tätt innan man fattar att bloggen har blivit lämnad åt sitt öde. Jag lovar att skriva någon rad här när jag har bestämt mig.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas du fortsätter blogga, känn inget tvång att skriva regelbundet utan skriv när du har något du vill skriva om, jag har ju dig i min RSS läsare så jag går bara in när något nytt kommit.

God Jul och Gott Nytt år ifall du inte skriver något innan.

En mamma babblar sa...

en mölnbobos liv: Kul att du tittade in, så jag har åtminstone en läsare hihi! God jul!