torsdag 27 december 2007

Mellandagsrea

Jag har ännu inte gett mig ut i butikerna för att reafynda. Egentligen så är det sällan som jag hittar någonting jag verkligen vill ha på rean, utan jag köper mest för att det är billigt typ. Sen använder jag aldrig plaggen. Vilket betyder att jag inte borde gå på mellandagsrean över huvudtaget. Men nu är det så att jag ska på arbetsresa om några veckor (hjälp, fasar för att vara utan min son i tre dar...) och då måste jag ha några snygga plagg. Och ett par snygga, bekväma svarta skor, vilket jag redan kan förutspå att är omöjligt att hitta. Fina skor är aldrig bekväma, enligt mig. Men hur som helst så hoppas jag hitta guldkorn bland reaplaggen. Sonen behöver egentligen inte nya kläder, men jag vet att jag kommer att komma hem med påsar fulla med barnkläder och inga kläder alls till mig själv. Så är det alltid numera.

Inga kommentarer: